lördag 2 april 2011
Öl
Eftetrsom jag har ett genuint ölintresse så fick jag en fantastiskt bra julklapp av sonen. En provprenumeration av tidningen "Allt om Whisky/Allt om öl. Tidningen kommer 4ggr per år vilket för mig inebär att man hinner längta efter den. Har tidigare prenumererat på månadstidningar men har ju knappt hunnit läsa ut den förrän det kommit en ny...då blir jag bara stressad. Innehållet är varierat och varje nummer har ett tema som berör både whisky och öl på ett intessant vis. En jättetrevig tidning jag verkligen kan rekomedera. http://www.alltomwhisky.se/
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar