lördag 12 mars 2011
MC
Det räcker att solen tittar fram lite så suger det i motorcykeltarmen. Det är ju långt kvar till att man skulle våga sig ut på vägerna. Grus och kalla vindar får mig att behärska mig. Men man kan ju alltid starta upp hojen och njuta av ljudet och drömma lite... Om man inte har någon hoj men skulle vilja köpa så är mitt tips Custom Cycle Sweden, och finns i Skövde. Dom säljer och förmedlar Harley Davidson, har en bra verkstad och har bra priser på delar och tillbehör. http://www.customcycle.se/
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar